PITANJE POSTAVLJENO DANA 16/01/2014godine u 01:45:32 časova
Cao, ja sam kupila 3 vaucera za nas 3 koleginice a stigao mi je samo jedan broj, sta sad kad se sve tri pojavimo u razlicito vreme sa istim brojem?
ODGOVOR NA PITANJE
Plaćanje usluga koje su u svrhu promocije vršite direktno davaocu usluge.Dovoljno je da sa sobom ponesete samo broj vaučera (ne treba ni da štampate vaučer).PA S TIM U VEZI MOŽETE IĆI SA ISTIM BROJEM U RAZLIČITO VREME, samo je važno da stignete na vreme zbog ograničenog broja STGeorge-marama
PITANJE POSTAVLJENO DANA 02/12/2013godine u 05:47:51 časova
Postovani, da li je ovaj vaucer i dalje u ponudi? 3 puta sam pokusala da ga "kupim" i svaki put je pisalo da sam uspesno obavila kupovinu ali nijedan vaucer nisam dobila. Isti je slucaj i sa vaucerom za kucne papuce. Hvala unapred.
ODGOVOR NA PITANJE
Plaćanje usluga koje su u svrhu promocije vršite direktno davaocu usluge.
Ne dobijate klasičan vaučer već samo broj (koji je u Vašem slučaju 544531).Dovoljno je da sa sobom ponesete samo broj vaučera (ne treba ni da štampate vaučer) .Taj broj je samo dokaz da ste posetili naš sajt.
PITANJE POSTAVLJENO DANA 02/12/2013godine u 05:42:29 časova
Postovani, da li je ovaj vaucer i dalje u ponudi? 3 puta sam pokusala da ga "kupim" i svaki put je pisalo da sam uspesno obavila kupovinu ali nijedan vaucer nisam dobila. Isti je slucaj i sa vaucerom za kucne papuce. Hvala unapred.
ODGOVOR NA PITANJE
Nekad hotmail može da pravi problem probajte sa nekim gmailom.
PITANJE POSTAVLJENO DANA 04/11/2013godine u 07:12:00 časova
Postovani, rezervisala sam ovaj kupon u petak, nisam odmah odstampala vaucer i sada nigde ne mogu da nadjem broj vaucera. Nema ga uopste u mojim kuponima a ni na mail mi nista nije stiglo. U cemu je problem?
ODGOVOR NA PITANJE
U pitanju je promotivna prodaja tako da nije problem da naručite vaučer ponovo uzgred Vaš broj vaučera je 646772.Srdačan pozdrav.
PITANJE POSTAVLJENO DANA 01/11/2013godine u 08:15:41 časova
postovani, pokusala sam par puta da kupim vaucer ali ne prihvata kupovinu? Izbaci kao da ne prepoznaje stranicu? U cemu je problem?
ODGOVOR NA PITANJE
Poštovana,
Plaćanje usluga koje su u svrhu promocije vršite direktno davaocu usluge.Dovoljno je da sa sobom ponesete samo broj vaučera (ne treba ni da štampate vaučer).Vaš broj je 342009 (kao dokaz prodavcu da ste broj dobili sa sajta).
Srdačan pozdrav.
PITANJE POSTAVLJENO DANA 23/10/2013godine u 12:20:11 časova
Kako da dobijem broj vaucera?
ODGOVOR NA PITANJE
1.REGISTRUJETE SE,
2.KLIKNETE NA "KUPI"
3.MI VAM NA VAŠ MAIL AUTOMATSKI ŠALJEMO BROJ VAUČERA
Komentari kupaca